Per acomiadar el curs hem dut a terme una jornada d’activitats conjuntes tot l’alumnat de l’escola. Ens hem repartit en grups amb alumnat des d’I3 fins a 5è fent vuit equips vermells i vuit blaus. Les mestres juntament amb els alumnes de 6è han preparat 8 proves per on hem anat passant, hi havia proves de tot tipus: d’aigua, relleus, acrobàcies, maquillatge, dansa… Per poder fer aquestes activitats hem anat al pavelló municipal. Ha estat un dia de compartir vivències tots junts i ens ho hem passat molt i molt bé.


