FESTA DE NADAL
Avui hem celebrat l’últim dia de trimestre. Hem fet dues sessions amb cançons i poemes de tots els cursos i fins i tot pares, mares i mestres ens han ofert una cançó! Ens ho hem passat d’allò més bé i esperem que tots i totes n’hagueu gaudit molt! Que passeu unes bones festes i ens […]


