DIJOUS LLARDER
El dijous passat, 8 de febrer, vam celebrar com cada any ” el dijous llarder”. Vam fer una sortida matinal tot caminant pel bosc i fent una gimcana amb proves molt divertides. Primer ens van explicar les normes perquè havíem de fer grups barrejats amb les classes de 3r i 4t i havíem de caminar […]



