Nascuts 2014

SANT JORDI 2024

Els alumnes de 3r i 4t el dimarts 23 d’abril, diada de sant Jordi, vam anar al centre de dia a fer un petit concert als avis i nens i nenes de la llar d’infants. Els alumnes de 4t A vam tocar i cantar la cançó: “En Pere Gallerí”. Vam jugar una estona al pati

SANT JORDI 2024 Llegeix més »

SORTIDA AL COSMOCAIXA

El dia  7 de març  vam fer la  sortida al Cosmocaixa, Barcelona . Just a l’arribar, on ens va deixar l’autocar hi havia un submarino super gran de color gris. Llavors, vam anar a un pati a esmorzar i a jugar una mica abans d’entrar al museu. Els nens de 3r van anar com a una

SORTIDA AL COSMOCAIXA Llegeix més »

CAN FONT

El dilluns 22 de gener vam anar a CAN FONT, al centre de l’aigua, on vam aprendre moltes coses sobre el seguiment de l’aigua. Quan vam arribar vam deixar les coses,  vam esmorzar i vam fer grups per fer les diferents activitats. Vam fer aigua potable amb una ampolla plena de sorra i productes químics

CAN FONT Llegeix més »

CARNESTOLTES

El divendres passat, 9 de febrer, vam celebrar “Carnestoltes”. A les 11 va començar la rua. Sort que llavors ja no plovia i la vam poder fer!! Els pares ens esperaven a fora per veure’ns i acompanyar-nos al llarg de la rua.   Durant la rua vam estar tocant els instruments que havíem portat: pandereta, flautes,

CARNESTOLTES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut