NADAL A L’ESCOLA

Com cada any, l’últim dia del 1r trimestre és un dia molt especial a l’Escola Montserrat.

El primer que vam fer aquell dia va ser obrir els regals de l’amic invisible que ens havíem fet entre tots els companys/es de la classe, aquesta activitat ens encanta! Van haver-hi moltes postals de Nadal de l’amic invisible molt boniques i  originals.

Després vam esmorzar coca amb xocolata i quan vam acabar ens vam posar a punt per reunir-nos al gimnàs amb els familiars per disfrutar tots junts del Concret de Nadal. Com que els alumnes de cicle mitjà fem el projecte d’nstruments de corda Espiccats, nosaltres vam cantar la cançó Cau la Neu tocant amb el violí, la viola i el vioncel. També vam recitar el poema Postal de Nadal, que havíem assajat a la classe.

Després, quan vam tornar a la classe, ens vam trobar regals al terra, no ens ho esperàvem pas!! Hi havia jocs de taula, llibres per la biblioteca i unes llibretetes per cadascú que es rasca una pàgina i a sota surt de colorins.

Per últim vam fer un vídeo desitjant bon Nadal a tothom, ens va agradar molt d’aquesta experiencia!