Sortida a Montserrat

Els i les alumnes de 3r, el dia 17 d’octubre, vam anar d’excursió a Montserrat. Va ser tota una experiència pujar al funicular fins a Sant Joan! A més, vam visitar el centre i el mirador. De tornada, vam haver de baixar a peu fins al monestir i vam tenir l’oportunitat d’escoltar l’escolania. Al final, vam poder aprendre veure i aprendre molt més sobre el lloc que dona nom a la nostra escola!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut