Convocatòria de vaga 15 d’octubre de 2020

Benvolguts/des
La CGT Ensenyament i el Sindicat de Professors de Secundària (aspepc·sps), convoquen a dues jornades de vaga els dies 9 i 15 d’octubre per exigir la inversió i els recursos necessaris per impartir l’educació presencial sense posar en risc la salut de la comunitat educativa. Atès que demà és el segon dia d’aquesta convocatòria, us fem saber que els serveis mínims estan coberts segons s’estableix en l’ORDRE TSF/ /2020, per la qual es garanteixen els serveis essencials que presten els centres d’ensenyament públic dins l’àmbit territorial de Catalunya, i que són els següents per a l’educació infantil i primària (de 3 a 12 anys):

1 persona de l’equip directiu i 2 docents per cada 4 unitats.

Davant la impossibilitat legal de saber quina serà l’afectació, us informem que:

-L’Escola Montoliu garantirà els serveis mínims decretats pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

-Durant la jornada es garantirà l’atenció de l’alumnat que assisteixi a l’escola però, depenent del grau de seguiment que pugui haver-hi, no podrà ser una jornada normal de classe.

Rebeu una cordial salutació,

Raül Flores

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *