Instal·lacions

L’escola Montoliu està situada al capdamunt de la Riera de Gaià.

L’edifici és nou, va ser construït el 2011 i és força ampli.

Hi ha dos patis, un per a Educació Infantil i l’altre per Educació Primària.

L’escola té 3 plantes:

Planta baixa Aquesta planta està a l’alçada dels patis.

És on s’ubiquen les 3 aules d’educació infantil, una aula amb PDI, un aula d’anglès i una de psicomotricitat. Davant de les aules d’infantil hi ha un magatzem de material, dues aules per a grups reduïts. També hi ha el menjador, el gimnàs i lavabos (tant per mestres com per alumnes).

Primera planta Aquesta planta està a l’alçada del carrer i és per on s’entra a l’escola.

Hi ha 3 aules de primària, 2 per a desdoblaments, la biblioteca de l’escola, la secretaria del centre, la sala de mestres i els 3 despatxos de l’equip directiu més 3 despatxos per a reunions de pares o per a l’EAP i un magatzem de material. També hi ha els serveis del mestres i dels alumnes.

Segona planta És on s’ubiquen les altres 3 aules d’educació primària, també l’aula d’informàtica, la de música i la de plàstica. També hi ha dos magatzems tutories per CM i CS. En aquesta planta també hi ha lavabos tant per alumnes com per mestres.