Escrivim Contes a 5è

Durant aquest trimestre els alumnes de cinquè han treballat la tipologia textual del conte. Per acabar el gran treball que han fet, per parelles han escrit  contes que han estat publicats a la web petitsxpetits.
Es tracta d’un projecte socioeducatiu sense ànim de lucre, amb objectiu de promoure l’escriptura creativa i l’interès per la lectura en els nens i nenes a través d’un aprenentatge social i emocional, amb independència de les seves capacitats, estatus socioeconòmic i ubicació.
Tant sols han estat publicats a la web 3 dels 6 contes, per no disposar de la corresponent autorització de les families. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>