JORNADA DE PORTES OBERTES: 26 de febrer a les 18h.

Període de preinscripció: del 6 al 20 de març.

L’equip de l’escola – Curs 23-24

Estem molt contents i contentes d’iniciar aquest nou curs amb normalitat i amb ganes de tenir la participació de les famílies a l’escola. Aquest és l’equip que acompanyarà els vostres fills i les vostres filles en aquest curs d’Olimpíades al Montanyans.

Participem al programa FAIG

El Departament d’Educació, mitjançant el Programa experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment (FAIG), ofereix un acompanyament intensiu als centres participants. L’escola Montanyans ens hi hem adherit i el proper curs rebrem una dotació de recursos acompanyats d’una formació pel personal docent.

L’aula “maker” és una oportunitat per connectar el currículum amb la vida de les persones aprenents i abordar els desafiaments socials actuals i reptes de futur, impulsant la personalització, l’empoderament, la creativitat i la consciència crítica, a mesura que aprenen i es construeixen com  a habitants del món amb capacitat d’actuar per a millorar-lo.

En breu podreu veure a l’escola la nova aula plena de recursos com una impressora 3D, un ploter de tall, una brodadora digital, etc. per implementar els nostres projectes.

PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIONS CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Us informem de les portes obertes d’enguany en format presencial. Us estarem esperant amb ganes de compartir amb vosaltres el projecte de la nostra escola.

Obrim les nostres portes el dia:

• Dilluns 27 de febrer a les 18:00h

Les preinscripcions pel curs 2023-2024  seran del 6 al 20 de març. Per a més informació, podeu consultar la web del Departament on hi ha tota la informació actualitzada: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/detalls/noticia/dates-preinscripcio-2023-2024

Marató de TV3

Com cada any, la Llar d’infants Picarols, l’AFA de l’escola Montanyans i l’escola Montanyans ha contribuït amb  752,13€ a la Marató d’enguany. Volem donar les gràcies a totes les persones que heu ajudat en l’organització i a les que heu vingut a col·laborar! També a l’alumnat que ens ha amenitzat el matí amb una obra de teatre i un concert amb instruments de corda. Felicitats!