DIA ESCOLA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Cada 30 de gener se celebra el DIA ESCOLA DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU.

Al llarg d’aquests dies, i des dels diferents cicles, hem volgut crear espais encara més reflexius, crítics i actius, per a la propagació dels valors de la pau i de la solidaritat mitjançant converses a les rotllanes i cercles de diàlegs, visualitzant curtmetratges sobre l’amistat, empatia, cadena de favors, etc. Així com treballat el conte de L’interrogant gegant i creat un mural, també hem realitzat diferents dinàmiques grupals.

Creiem que és important treballar aquests valors cada dia i celebrar aquest dia 30 de gener ens ajuda a donar-li la importància que es mereix. A més, a nivell de centre, hem anat penjant al porxo de l’escola els nostres desitjos perquè volem un món ple de pau, amor i respecte.

Us deixem un tastet de les activitats i de la cançó del nostre himne per la pau.

Tastet d’activitats

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *