6è Teatre Sopa de Pedra

Divendres 22 d’abril al matí l’alumnat de 6è va ser l’encarregat d’iniciar la celebració de Sant Jordi, representant pels més petits de l’escola una petita obra de teatre titulada Sopa de Pedra, una faula sobre la importància de la cooperació.

Els més petits i petites de l’escola van gaudir de l’obra, van agrair l’esforç amb un poema i una cançó, i en finalitzar van recollir un llibre de Sant Jordi per la classe.

Els nens i nenes de 6è van implicar-se moltíssim i van demostrar que la moralitat de la faula dona resultats impressionants. Estem ben segures que tenim futurs actors i actrius!

Sopa de Pedra- vídeos i fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *