TASTETS D’HIVERN

Durant aquests dies us hem convidat a veure els artistes que tenim a l’escola. Ens han ofert uns tastets musicals acompanyats d’una poesia que han preparat junts a la classe.
Podeu gaudir de les actuacions clicant a sobre de la imatge de cada grup classe

Tastets… Llegeix més»

VISITA PRYTANIS

Arriben festes de fer i compartir i ahir l’alumnat de 5è va anar a visitar la gent gran que viu a les residències del Prytanis de l’Hospitalet.
Van cantar una cançó, recitar un poema, regalar una postal i van compartir una estona de joc.
Va ser… Llegeix més»

CASTANYADA/HALLOWEEN 2022

La setmana passada vam celebrar la Castanyada i Halloween a l’escola.
D’entre les activitats realitzades està el concurs de carbasses, la visita de la
castanyera i de la bruixa Witchy the witch i els workshops.
Aquí us deixem els enllaços amb les fotos de les diferents activitats.
Llegeix més»

Intercanvi de cartes amb Londres

Els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior s’estan intercanviant cartes amb una escola de Londres per practicar la llengua estrangera que estudien: nosaltres els escrivim en anglès i des de Londres responen en castellà.
Mireu quina presentació tan xula han fet les mestres… Llegeix més»

6è Teatre Sopa de Pedra

Divendres 22 d’abril al matí l’alumnat de 6è va ser l’encarregat d’iniciar la celebració de Sant Jordi, representant pels més petits de l’escola una petita obra de teatre titulada Sopa de Pedra, una faula sobre la importància de la cooperació.
Els més petits i petites de… Llegeix més»

XIV Jocs Florals

Divendres 22 d’abril vam celebrar els XIV Jocs Florals de l’escola. L’Aladje, el Nil i el Yuquiang van ser els presentadors de l’acte . Van regalar un llibre a cada classe i van fer l’entrega dels premis de cada nivell i de les famílies. Va… Llegeix més»

5è Dansem pel planeta- Curs 2021-22