.

ESPECIAL DIADA DE SANT JORDI I JOCS FLORALS AL MIL·LENARI

Més informació a l’apartat de secretaria.

FASES CLAUS DE LA PREINSCRIPCIÓ
DATES
Difusió de l’oferta (cliqueu a sobre per veure-la)
11 de març
Presentació de sol·licituds
del 15 al 24 de març
Presentació de la documentació complementària (si és el cas)
25 i 26 de març
Publicació de les llistes amb la puntuació provisional (cliqueu aquí)
19 d’abril
Reclamacions a la puntuació provisional
del 20 al 26 d’abril
Publicació de les llistes amb la puntuació definitiva (un cop resoltes les reclamacions)  (cliqueu aquí)
30 d’abril
Sorteig del número de desempat
5 de maig
Publicació de les llistes ordenades definitives (cliqueu aquí)
7 de maig
Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera
7 de juny
del 14 al 18 de juny
Trobareu tota la informació de la preinscripció i matrícula del Departament d’Educació a la seva pàgina web.

SANT JORDI 2021

El passat divendres, 23 d’abril de 2021, vam poder celebrar la diada de Sant Jordi i els VIII Jocs Florals del Mil·lenari. Ens va fer un dia esplèndid, i per això, vam poder compartir aquest dia tots junts al pati de l’escola.

Vam començar la celebració cantant i signant la cançó de Boig per tu, acompanyats dels alumnes de 5è amb la part instrumental. Us deixem aquí un recull de fotos perquè veieu l’actuació.

Seguidament vam celebrar els VIII Jocs Florals. Aquest any, però, només es va fer l’entrega de premis pels escrits guanyadors i se’ls hi va donar a cada tutor un recull d’aquests escrits per llegir-los posteriorment a l’aula. Els guanyadors van ser:

1rA: Les plantes boniques, escrit per Piruletes. Autores: Paula Gàmez i Laia Masafret.

1rB: El cocodril i la lluna, escrit per Paulita i Naylita. Autores: Núria Baena i Agnès Balmas.

1rC: El lleó no té por, escrit per EP. Autor i autora: Javier Rodríguez i Sara Sancho.

2nA: La nena màgica, escrit per La Balena Blava i El Calamar Blau. Autores: Joana Farrès i Èlia Garcia.

2nB: El món dels números, escrit per Les Nenes de les Matemàtiques. Autores: Carla Ejarque i Ona Gil.

2nC: Els animals viatgers, escrit per Les Colorinais. Autores: Gina Clavell i Daniela Pérez.

3rA: Reciclatge, escrit per DEKUMON. Autors: Iker Cebrian i Liam Salmon.

3rB: L’Oreneta, escrit per Els Tres. Autors: Marc Anadon, Isaac Balmas i Jan Martín-Pero.

3rC: El osito dormilón, escrit per Las Estrellitas. Autores: Valèria Holgado i Adara Sanjuan.

4tA: L’invent del temps, escrit per Les Exploradores de Llibres. Autores: Berta Alcalà i Edith Hernández.

4tB: La selva misteriosa, escrit per Los Mastines. Autors: Roc Andrés i Eloi Montalbo.

4tC: Isa Newton, escrit per Les Científiques. Autores: Sofía Beltran i Gemma González.

5èA: El drac de l’ombra, escrit per Els Frikis. Autors: Max Ibáñez i Martí Lozano.

5èB: El problema de la guerra i la decisió de la terra, escrit per FOA. Autors: Marc Costa i Eudald Sellarès.

5èC: L’amistat, escrit per Friendship. Autores: Aina Abadias, Emma Busquet i Júlia Weir.

6èA: Aplicacions, escrit per Banana. Autora: Judith Sevillano.

6èA: El que pensen sobre mí, escrit per Nalim. Autor: Eduard Jáuregui.

6èB: La mascareta, escrit per Elpi. Autor: Biel Pocurull.

6èB: La meva entrada i la meva sortida de l’escola, escrit per Crispeta Salada. Autora: Júlia Mora.

6èC: El fil de la vida, escrit per Glombing. Autora: Nahia Cuscó.

6èC: Un sentimiento para recordar, escrit per Pepe Martínez. Autora: Núria Terrer.

I finalment, els alumnes de 2n de primària, van fer l’actuació de La Sardana, per tancar aquest dia tan especial… Fins a l’any que ve!!

SUPORT VITAL BÀSIC

El passat 16 d’octubre, vam celebrar el dia mundial de la RCP (Dia mundial de la parada cardíaca), on cadascun dels cicles de l’escola vam fer diverses activitats relacionades amb aquest dia. Gràcies a la família Mitjà i la família Puigdengolas, que van poder gravar les diverses activitats amb un dron, ens han editat aquest vídeo perquè pogueu veure el resultat final… Esperem que us agradi!!

DIA MUNDIAL DE LA RCP A L’ESCOLA

PER UNA ESCOLA MÉS SOSTENIBLE!!

Aquest cap de setmana l’AFA ha treballat de valent i ens ha tornat a sorprendre.

Gràcies a la seva implicació i al seu esforç, ja tenim totes les aules amb els bujols i les papereres pertinents per reciclar i fer que tots prenguem consciència de la importància de separar la brossa que generem.

Moltes gràcies també a en Pau Ors que ens ha fet una infografia que ens ajuda a recordar on van els residus, segons el color de cada bujol.

Entre tots farem que l’escola sigui més….

CASTANYADA 2020

Com cada any i malgrat la situació actual, hem celebrat LA CASTANYADA!

A educació infantil hem pogut gaudir de les fantàstiques i originals obres d’art amb castanyes, moniatos i elements de tardor. Un any més, la vostra creativitat no deixa de sorprendre’ns!
També ens ha visitat la, sempre entranyable, “Maria Francisqueta Castanyera” i gràcies a les FAMÍLIES DE L’ESCOLA, hem pogut omplir la panxa amb unes castanyes ben bones i torrades.

Aquest any, a més a més, els alumnes a partir de segon, han participat en l’estimació del pes
de dues grans carbasses. Hi ha hagut set finalistes d’ull clínic que han encertat el pes exacte i,
tal i com havíem previst, hem fet un sorteig entre els set. Finalment, els afortunats han estat:

•  Gerard Portolés de 2n. (Carbassa de la castanyada de 12 kg.)
  •  Edurne Benegas de 5è. (Carbassa de Halloween de 9,5Kg.)

En acabat, a la tarda, hem menjat castanyes i hem ballat al ritme de la música, cadascú al seu
espai d’esbarjo.

BONA CASTANYADA!
Aquí us deixem un recull de fotos de la festa.

FOTOS DE LA CASTANYADA

Activitats de la comunitat educativa durant el confinament

Des de l’escola us hem preparat aquest vídeo

veure el vídeo

Què fem aquests dies?

Aquí trobareu un recull de dibuixos que alumnes de la nostra escola estan fent a casa i que fan arribar a l’escola per compartir-los amb tots vosaltres. Són grans artistes!!!!!

i ara un vídeo … de l’Isaac Forns de 3r.
MOLTES GRÀCIES