Material escolar

MATERIAL DE CLASSE QUE HA DE PORTAR L’ALUMNAT

El claustre i l’Equip Directiu han decidit que no es portarà bata (només per pintura).

EDUCACIÓ INFANTIL: no han de portar res.

CICLE INICIAL (1r i 2n): estoig petit i tou, amb llapis nº 3, goma, maquineta. Una carpeta mida foli per als deures (sense separadors).
La maleta només servirà per dur l’esmorzar, per tant hauria de ser tova i petita i sobretot sense rodes.
Paquet petit de mocadors dins la maleta.

CICLE MITJÀ (3r i 4t): estoig complet que no sigui de llauna, amb llapis, goma, maquineta, colors, retoladors, regle petit de 15 cm dins l’estoig, un bolígraf de color verd i un de blau. Una carpeta amb separadors de mida foli. 1 quadern d’espiral i tapa tova ENRI, de 80 fulls, mida foli i amb quadrícula.
No poden portar cap tipus de corrector (“Tipp-Ex”).

CICLE SUPERIOR (5è i 6è): estoig complet que no sigui de llauna, amb llapis, colors, retoladors, 2 bolígrafs blaus que no siguin esborrables ni multicolors, un bolígraf de color verd, un retolador de punta fina negre, un regle petit de 15 cm i un de 30 cm, un subratllador fluorescent, tisores i una cola de barra petita. No poden portar cap tipus de corrector (“Tip-Ex”).
Carpeta amb separadors.
Uns auriculars preferiblement petits (interior orella) i un ratolí per l’ordinador portàtil (opcional)
en una bosseta. Tot etiquetat des de casa!
Un compàs amb bigotera.
L’alumnat de 5è, a més de tot l’anterior, haurà de portar 2 llibretes grans de 50 fulls amb espiral: una de quadres per mates (tapa vermella) i una de ratlles per anglès (tapa blava).

EQUIPAMENT ESCOLAR

Per fer tallers de plàstica, cal que tot l’alumnat d’I3 a 6è porti una bata o una samarreta vella.

– Recordeu que és necessari que poseu betes (d’uns 20 cm) a les bates i a les peces d’abric, i marcar-les amb el nom.
– A la classe d’Educació Física han d’anar amb vestuari adequat: xandall i calçat esportiu.

A partir de 3r portaran una samarreta blanca per a fer la classe i una bossa amb una samarreta de color i una tovalloleta petita per poder-se canviar.