PER CONSULTAR INFORMACIÓ DE L’ESCOLA I VEURE FOTOGRAFIES DELS GRUPS-CLASSE CLIQUEU A LA PART SUPERIOR DRETA D’AQUESTA PANTALLA ON HI POSA INFANTIL/PRIMÀRIA I/O MENÚ.

La llegenda de Sant Jordi

Alguns alumnes de 4t han llegit i gravat per poder penjar a la ràdio de l’escola la Llegenda de Sant Jordi.

Cliqueu la imatge i la podreu escoltar.

Els alumnes de 3r també s’han inventat uns contes de Sant Jordi i han fet les escenes amb dibuixos i els han representat. Si els voleu veure podeu anar al menú i clicar a p3.

Xocolatada Solidària

Avui divendres 19 d’abril, com altres anys, l’AFA organitza una Xocolatada solidària per recollir diners per la investigació del càncer infantil dut a terme per l’hospital Sant Joan de Déu.

Per aquest motiu us animem a participar a la xocolatada a les 16:30 al pati de la nostra escola.

Porteu el got o la tassa de casa vostra, i així no generarem residus.

El preu mínim del berenar (xocolata i coca) serà 2,5 €, us agrairíem que porteu l’import just, ja que NO DISPOSAREM DE CANVI.

MAQUETES DEL POBLE

Els nens i nenes de 3r durant unes quantes setmanes, a l’hora de plàstica,  han realitzat unes maquetes del poble. L’últim dia abans de marxar de vacances de Setmana Santa, les famílies van entrar a les classes per poder veure el treball que han fet.

Visita d’en Jaume Cela

El passat dia 7 de març, l’alumnat de 6è vam tenir el privilegi de compartir una estona amb en Jaume Cela, autor del llibre que hem llegit aquest 2n trimestre: Assassinat fora de temporada. Vam quedar bocabadats amb les seves paraules. En Jaume és un pou de saviesa. Ens va signar el llibre a cadascun i ens va fer molta il·lusió.

Audicions entrades i sortides

Com ja heu pogut sentir a les darreres setmanes, a l’escola hem començat un projecte per treballar diferents estils i músiques aprofitant les entrades i les sortides escolars. Cada setmana estan sonant un total de 6 cançons englobades a una temàtica concreta: The Beachboys, The Tyets, Grease, Figa Flowers, etc.

Aprofitant la setmana del 8 de març, hem escollit la temàtica de les dones amb els següents temes: Girl just want to have fun (Cyndi Lauper), Un món per real (La Clika), Run the world girls (Beyoncé), Flowers ( Miley Cyrus), God God is a Woman (Ariana Grande) i Only girl in the World (Rihanna).

Roba perduda

A la zona d’objectes perduts (a l’entrada de l’edifici principal) fa dies que hi ha roba, complements, carmanyoles…que ningú ha reclamat. Podeu entrar, buscar i agafar el que hagin perdut els vostres fills i filles fins el divendres 15 de març.

A partir d’aquesta data donarem el que quedi a la caritat.

LABORATORI DE LECTURA

El passat dimarts 13 de febrer, els docents d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam tenir el plaer de poder assistir a un laboratori de lectura sobre els oficis, a càrrec de la senyora Isabel Muntañà, una apassionada de la lectura i de la llengua. La Isabel és un pou de saviesa i ens va deixar embadalits amb les seves rimes. Tot un èxit!

El dijous Llarder

El dijous dia 8 de febrer vam celebrar el Dijous Llarder. Cada cicle va fer una sortida pels voltants de l’escola. Van jugar i esmorzar entrepans de botifarra, truita, coca de llardons… Mmm boníssim!

Per mirar les fotografies cal que us dirigiu al vostre curs clicant a la part superior dreta del blog on diu menú.