Història

L’any 1933 començà la construcció de l’escola que va ser encarregada als treballadors del poble que es trobaven en l’atur i va servir per pal·liar l’atur degut a la crisi del sector de la construcció.

La inauguració oficial de l’edifici va ser el dia 22 de setembre de l’any 1935 per la festa major del municipi en què es van celebrar unes portes obertes perquè el nou edifici pogués ser visitat. El 1937 es finalitza la construcció de la piscina.

A mitjans dels anys 70,l’escola ja és totalment mixta i graduada.

El 1974 neix la primera Associació de Pares,  una de les primeres actuacions que fan és dotar el centre de calefacció que fins aquell moment no s’utilitzava.

Amb l’arribada de la democràcia s’inicia un procés de grans transformacions, propiciat per l’arribada d’un grup de mestres joves, amb idees renovadores, actius i compromesos socialment, això implica una imminent renovació pedagògica.

El curs 1978-1979 s’inicia el procés de catalanització de la primera etapa d’EGB i el curs següent es consolida a tota l’EGB.

L’any 1998 s’estrena un edifici destinat a infantil. I s’inaugura el 1999 amb la presència del president de la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol i Soley.

Als inicis del segle XXI el Departament Educatiu per atendre a tots els alumnes nouvinguts crea les Aules d’acollida i a nivell municipal es crea el Pla d’Entorn per coordinar l’activitat educativa.

Actualment el centre continua treballant per una escola pública i eficaç, oberta a tots els infants sense cap tipus de discriminació. Aquest convenciment ens porta a fer un ensenyament actiu i de qualitat.