Sant Jordi

Per celebrar la diada de Sant Jordi aquest any ho hem viscut d’una manera molt especial i molt Candelera!

En arribar al matí a l’escola hem compartit una estona de danses al pati, on l’alumnat de 1r i 2n ens ha fet una mostra de danses tradicionals per engegar la jornada cultural de Sant Jordi.

L’alumnat de 3r ha participat a la 10a edició de Lectura en veu alta d’Òmnium a la plaça Sant Jordi, on ens han regalat diversos poemes que han exposat per grups.

Al llarg del matí tots els grups han sortit a veure les parades de llibres i roses. Han pogut remenar les novetats i triar quin llibre volien comprar per la classe. Fins i tot, els més grans han pogut fer una llista amb els llibres que més els han agradat per comprar-los a la tarda amb les famílies.

Podeu veure les imatges de la jornada aquí!