Santa Cecília

Avui, 22 de novembre, és un dia diferent, un dia ple d’emocions, ple de música, ple de ritme! Celebrem la Diada de la Música.

A l’escola es portaran a terme diferents activitats, programades per a tots els nens i nenes del centre, de manera que realitzaran diferents torns per tal que tots els alumnes en puguin gaudir de la jornada.

Alumnes de l’escola representaran diferents peces músicals que s’han estat preparant amb molta  il·lusió amb diversos instruments (piano, contrabaix, violí i guitarra).

També tindrem la col·laboració de famílies de l’escola que ens vindran interpretar diferents temes.

I per la tarda també tindrem la visita d’una família de l’escola que ens vindrà a explicar a la Comuntiat dels Grans com es pot composar música a través de dispositius electrònics.

Moltes gràcies a totes les famílies col.laboradores.

A més a més, com ja sabeu, des del menjador (Jocs i taula) han preparat un concert d’allò més divertit, obert a les famílies.

Com veieu serà un dia molt especial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *