Pagaments

Benvolgudes famílies,

L’Escola Mar i Cel, us proporciona a partir d’ara un sistema àgil i senzill per realitzar els pagaments del centre de manera segura, amb la vostra targeta de crèdit, dèbit, prepagament o Bizum de qualsevol entitat financera nacional.

Amb l’APP de TPVEscola per a mòbils i tauletes o per la web www.tpvescola.com podreu també signar autoritzacions rebre comunicats del centre, controlar i gestionar els pagaments pendents i els que heu realitzat.

En aquest enllaç hi trobareu més informació i un vídeo que us pot ajudar en aquest procés.

NOTA IMPORTANT: Les comunicacions del centre educatiu es rebran per correu electrònic i com avís a l’app de TPVEscola. Per tant, és important que reviseu si al vostre mòbil teniu activades les notificacions per l’aplicació TPVEscola a Configuració o Ajustaments del mòbil.

INSTRUCCIONS

• Descarregueu l’APP de TPVEscola al Google Play (Android) o App Store (iPhone).
  • Trieu població i centre educatiu.
  • Incorporeu usuari i contrasenya de l’alumne/a que trobareu al final de la comunicació.
  • Si teniu més d’un/a fill/a al centre, un cop introduït el primer usuari, aneu a Usuaris Nou Usuari i incorporeu les dades. Un cop fet, podeu canviar d’usuari a Usuaris.
  • Verifiqueu/actualitzeu els vostres correus electrònic a l’apartat El meu Compte > Email
  • Aneu a El Meu Compte i registreu una signatura per autoritzacions, per a cada fill que estigui a l’escola.

Si voleu accedir també per la web, trieu municipi i centre a: www.tpvescola.com

Ben atentament,

Equip Directiu del centre