Teatre amb anglès

HANSEL AND GRETEL

L’obra està pensada perquè serveixi com a recordatori d’algunes matèries treballades a l’aula o com una introducció en elles.IMG_4421

Tant el vocabulari com les estructures gramaticals emprades són repetides diverses vegades.

L’obra està dissenyada com un diàleg dinàmic i divertit amb la participació del públic.

El llenguatge emprat per part dels personatges és acurat i àgil alhora quIMG_4419e didàctic per tal de fer propers els continguts que apareixen.

S’utilitzen recursos de tota mena (argumentals, sonors, de vestuari i attrezzo, de text…), així com la utilització d’imatges projectades en una pantalla gegant.

El tarannà general de l’obra és de caire intencionadament actual i dinàmic.

Cada personatge presenta unes característiques físiques i psicològiques que el distingeixen dels altres.

A més a més, l’obra comporta per als nostres alumnes els següents objectius didàctics:

– Familiaritzar i crear afinitat amb l’anglès com a llengua de

comunicació.

– Desenvolupar el plaer pels contes i per l’assistència a representacions

teatrals en directe.

– Fer gaudir de la barreja de diferents disciplines artístiques en

una mateixa funció teatral.

– Fomentar la capacitat d’escolta i atenció.

– Treballar el valor de la valentia i la cooperació.

Per tot això, les mestres d’anglès de l’escola juntament amb l’equip directiu hem considerat interessant que tot l’alumnat del centre pogués gaudir d’aquest espectacle.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *