PLA D’ACTUACIÓ, MESURES COVID

En aquest enllaç podeu trobar el PLA D’ACTUACIÓ DE L’ESCOLA MALAGRIDA, 2021-22 SETEMBRE per aquest nou curs escolar.

Us recomanem que us el llegiu amb atenció per conèixer quines seran les normes de funcionament que haurem de seguir. També us enllacem al document específic a la utilització de la mascareta als centres educatius.

També us enllacem el document que mostra el plànol per on es fan les entrades i sortides per cadascun dels grups d’educació infantil i educació primària a l’igual que una captura de pantalla per si no us voleu descarregar el document.

*També us volem fer saber, que al llarg del curs ens haurem d’anar adaptant a les indicacions que ens facin des del Departament de Salut i des del Departament d’Educació, en coordinació amb el Procicat. Aquest document és el que hem rebut els centres des per tal d’adaptar-lo a cadascuna de les realitats organitzatives.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *