AVUI, CANTÀNIA 2020!

Hola nens i nenes de 6è!

Com bé sabeu, avui dilluns 8 de juny, a les 16.30h, estaríem a l’Auditori de Barcelona, nerviosos/es, amb el vestuari i tot l’atrezzo que hauríeu fet a Arts and crafts i súper preparats/des per interpretar la cantata “Virtu@l” de la Cantània 2020, amb altres nens i nenes d’escoles de Catalunya.

La situació actual no ens ha permès poder acabar de treballar totes les cançons, ni tampoc poder explicar en directe la història d’en Marcel i la seva peculiar amiga Sara.

? Tot i que no podem viure aquesta oportunitat, en tenim una altra, i mai millor dit, de més VIRTUAL!

INSTRUCCIONS PER PARTICIPAR AL CANTÀNIA VIRTUAL 2020

– ? Escull una cançó o un trosset de cançó – Us deixo més avall tots els links: lletres, versió karaoke, vídeos de coreografies…

– ? Nosaltres som el COR 3 i COR TUTTI!

– ? Assaja la lletra, l’afinació i la coreografia (si et ve de gust).                                                                   Si vols fer la coreografia, utilitza  els materials corresponents (mira els vídeos).

– ▶️ Posa la versió karaoke/instrumental de fons.

– ? Grava’t cantant i ballant a sobre la música. El vídeo ha de ser en HORITZONTAL

– ⬆Pengeu aquest vídeo a les xarxes socials, si algú de casa té un compte (Instagram, Facebook)

– ?️Poseu l’etiqueta: #cantaniaVirtual

– ?️Etiqueteu a l’escola: @maciacompanys

Teniu temps fins el 19 DE JUNY

Una súper abraçada musical!

VÍDEOS DE “VIRTU@L” – CANTÀNIA 2020

VÍDEOS AMB LLETRES I VERSIÓ KARAOKE

VÍDEOS AMB COREOGRAFIES, LLETRES I VEU (no karaoke)

El món digital:

El Blues d’en Marcel

La creació de la Sara:

Tot el que jo puc fer per tu:

Corre, salta:

La música: