TARDA LITERÀRIA A L’ESCOLA

A la vigília de Sant Jordi l’alumnat i mestres en reunim per celebrar una tarda literària on representants dels diferents nivells han recitat i llegit diferents treballs.

Destacar l’alumnat d’educació infantil que ha recitat poemes dels volums del Bestiolari de Josep Vallverdú en commemoració aquest any del centenari del seu naixement. Doncs des d’aquí, moltes felicitats i gràcies per fer-nos gaudir amb la teva àmplia trajectòria i obra juvenil. Per la seva banda, els nens i les nenes de primària han llegit treballs propis on no hi ha faltat poemes, contes, cal·ligrames i narracions vàries.

Amb aquest recull d’imatges desitgem que passeu un bon Sant Jordi i que l’escriptura, la lectura i els llibres segueixin fent-nos grans.

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies.