ENTREGA D’ORLES ALUMNES DE 6è

Ahir va  ser un  gran dia per a l’alumnat de 6è, tot i el mal temps de la tarda que ens va portar a aixoplugar-nos al gimnàs, la festa va tirar endavant. Alumnes, famílies, treballadors de l’escola,  exdocents, associació de famílies d’alumnes i representants de l’ajuntament vàrem compartir una bona estona amb aquests nens i nenes, la promoció 2015-2023, que avui deixen l’escola per obrir d’aquí un parell de mesos una nova etapa.

La festa fou amenitzada amb parlaments, balls, l’esperada entrega d’orles a l’alumnat  per part de la Dolors i l’Albert -els seus tutors-, acabant l’acte amb una bonica cançó que els alumnes van compondre per a l’ocasió amb el mestre de música i altres col·laboradors.

La festa es va allargar al vestíbul de l’escola, on l’AFA  ja ens tenia preparat un bon refrigeri per a tots els assistents alhora que  va fer entrega d’un xulíssim obsequi a l’alumnat.

Doncs, acomiadem un gran grup sense un adéu perquè a hores d’ara, cadascú d’ells i elles ja forma part de la història de l’Escola Macià-Companys.

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies (àlbum restringit).