ENS VISITA L’ESCRIPTOR CARLES SALA

Estem molt contents d’haver pogut recuperar aquest abril l’activitat presencial de la visita de l’autor a l’escola; ja que feia dos cursos que aquesta activitat la fèiem online i, que agraïm de tot cor als escriptors que, també, ens han fet gaudir molt a través de les pantalles en aquells moments de tanta incertesa.

Per tal de fomentar l’hàbit lector i desenvolupar el gust per la lectura, cada any el centre tria un escriptor/a o il·lustrador/a comú per a l’alumnat d’educació infantil i un altre per primària, i les famílies compren els llibres escollits al seu fill/s, d’aquesta manera l’alumne any rere any veu ampliada la seva pròpia biblioteca.  En aquest cas, les obres escollides pels grans han estat de l’escriptor de literatura infantil i juvenil gironí, Carles Sala i Vila.

Doncs aquest divendres, 22 d’abril en Carles ens va fer gaudir explicant-nos algun que altre secret dels seus a l’hora d’escriure, a més de donar-nos, també, importants consells. L’alumnat li va poder preguntar de primera mà aspectes relacionats amb el títol que havia llegit i altres qüestions referents a l’ofici d’escriptor, i va acabar signant-nos tots els exemplars.

Tot plegat, una molt bona vigília de Sant Jordi de la qual us ens deixem unes quantes imatges. CLICA AQUÍ