ENS VISITA JOSEP GÒRRIZ

Una de les lectures de l’any de l’alumnat de primària ha estat una obra de l’escriptor de literatura infantil i juvenil Josep Gòrriz. Cada nivell ha treballat un títol diferent que han anat des de Més contes de la Cira i L’Anna i els tigres pels més petits a El mag i el vescomte per a l’alumnat de 6è; obres totes elles sorgides d’una vivència o experiència personal de l’autor engalanades amb molta imaginació i una narrativa engrescadora.

Doncs, aquest dilluns ens ha visitat i és aquí, on hem pogut gaudir del seu discurs i més experiències, alhora que l’alumnat li ha pogut preguntar al voltant dels llibres llegits, aspectes relacionats amb la professió d’escriptor i l’art d’escriure.  El matí se’ns ha fet curt… ens ha deixat amb ganes de més i no ens toca altra: A esperar una propera!

Clicant damunt la imatge podreu veure fotografies de les diferents sessions: