ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021.

ANIMA’T A FORMAR-HI PART. PRESENTA LA TEVA CANDIDATURA!

Què és el Consell Escolar?

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director/a, professorat, pares i mares, AFA, personal d’administració i serveis i Ajuntament.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general i la gestió econòmica entre altres.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Com podeu participar les famílies en les eleccions del consell escolar?

• Presentant-vos com a candidats o candidates per representar les famílies al consell escolar, o
  • Participant el dia que el centre convoca les eleccions votant les candidatures que considereu més representatives.

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

2 de novembre
  • Inici del procés electoral.
  • Sorteig entre les persones que formen part del cens de pares i mares d’alumnes per designar els membres de la mesa electoral d’aquest sector (11.30h. reunió de coordinació).
  • Comunicació de la designació de membres de les meses electorals a les persones resultants del sorteig.
3 de novembre
  • Publicació dels censos electorals provisionals (els cens es penjaran al taulell d’anuncis del vestíbul de l’escola, podeu entrar i comprovar les vostres dades).
Del 4 al 8 de novembre
  • Termini per presentar reclamacions al cens dels diferents sectors.
9 de novembre
  • Constitució de les meses electorals del sector pares i del sector mestres.
10 de novembre
  • Publicació dels cens definitius un cop resoltes les reclamacions.
  • Publicació de la composició de les meses electorals (sector famílies i sector mestres).
11 de novembre
  • Acaba el termini per presentar candidatures dels diferents sectors.

Per més informació dirigiu-vos a la direcció del centre.

12 de novembre
  • Publicació de les candidatures.
23 de novembre
  • Votació del sector pares i mares de les 16.00 a les 19.00h. al vestíbul de l’escola.
24 de novembre
  • Votació del sector mestres a les 12.30h. en claustre extraordinari.
Abans del 20 de desembre
  • Constitució del nou Consell Escolar.