DIA DE LES BIBLIOTEQUES

Des de l’any 1997 cada 24 d’octubre se celebra a diversos països del món el Dia Internacional de les Biblioteques.

La història d’aquest dia va començar entre les cendres i la pèrdua de centenars de milers de textos únics. El 1992, la Biblioteca Nacional de Sarajevo va quedar totalment en ruïnes a causa del conflicte bèl·lic dels Balcans. La imatge que va quedar gravada en la ment del món va ser la del músic Vedran Smailovic, tocant el seu violoncel entre la runa del bonic edifici, que també havia realitzat la funció de Casa de Govern al segle XIX.

Nosaltres hem volgut celebrar avui aquest dia apropant la lectura als infants, perquè és molt important llegir i també ho és la feina que fan els bibliotecaris i bibliotecàries.

Compartim algunes imatges de l’escola on la biblioteca i la lectura són els protagonistes.

A l’escola hem commemorat aquesta data i fomentem la lectura com a element dinamitzador de la lectura, llegint aprenent i gaudim!

#diabibliopuntedu