ACTE INAGURAL JOCS OLÍMPICS.

Aquest dimarts l’alumnat i mestres ens hem reunit en acte conjunt per donar tret de sortida als nostres particulars Jocs Olímpics 2023-24, tema de l’any.  Hem desfilat amb solemnitat acompanyats de la música de Vangelis en diferents comitives amb la pancarta de l’esport que representa cada curs fins concentrar-nos al punt de trobada i donar pas a la presentació esportiva.

L’acte ha comptat amb la presència de la mare del Jan d’Infantil 5 anys, la Diana Gassó, esportista professional, membre en diverses ocasions de la selecció espanyola en la disciplina del rugbi. Ens ha explicat com ha estat la seva trajectòria com a esportista i particularitats d’aquest esport com desplaçaments, tirs i equipament.

Per altra banda, representants dels diferents nivells, ens han presentat l’esport que han escollit per treballar al llarg del l’any i que els identificarà en activitats posteriors al llarg del curs.

L’acte ha culminat amb l’encesa de la torxa olímpica per part de la Diana i el Jan acompanyats d’un allau de forts aplaudiments i emoció per part de tots els que estàvem allí. Des d’aquí agraïm a la Diana el fet de fer nos partícips de la seva experiència esportiva, MOLTES GRÀCIES!

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies.