ACTE D’ENTREGA D’ORLES ’22

A la vigília de tancar el curs escolar celebrem amb les famílies i resta de membres de la comunitat educativa l’acte d’entrega d’orles a l’alumnat de 6è. Aquests 51 alumnes són la promoció 2013-2022 i d’aquí a unes hores, després de nou anys d’estada a l’Escola Macià-Companys deixen el que ha estat una segona casa per a elles i ells per continuar formant-se i fent-se grans a l’institut.

Encara que el temps ens ha fet la guitza, no ha impedit que aquest fos un acte solemne, emotiu i únic per als seus protagonistes que després de rebre la seva orla han fet vibrar als assistents amb variades actuacions. La festa ha finalitzat amb la protocol·lària fotografia de grup i un apetitós piscolabis a càrrec de l’associació de famílies d’alumnes del centre.

SE US TROBARÀ A FALTAR!