#aquiproubullying

Mensaje de stop bullying en los brazos de los niños Foto Premium

Aquest projecte d’innovació es posa en marxa el curs 2020-2021 quan s’elabora i aprova el projecte a través de la formació de centre on participa el claustre, membres del PAS, de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) i  del servei de menjador.

El programa #aquiproubullying del Departament d’educació ens ha ofert la formació, les estratègies i els recursos necessaris per elaborar aquest projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament escolar amb la participació de tota la comunitat escolar.

En aquest projecte l’alumnat té un paper molt important com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Es tracta doncs d’un projecte que té com objectius:

  • Implicar la comunitat escolar davant els casos d’assetjament.
  • Potenciar el compromís actiu de l’alumnat en la prevenció i detecció dels casos d’assetjament.
  • Contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat.

El seguiment i avaluació final es realitza anualment amb l’anàlisi de les actuacions realitzades, de les dades dels indicadors i les enquestes a les famílies.

Actuacions del projecte podeu consultar AQUÍ.