SEGUIM! Setmana del 18 de maig :)

Hola nens i nenes de 6è!

Ja tornem a estar aquí amb noves activitats ?

Esperem que us agradin i que us serveixen per continuar aprenent!

Aquesta setmana aprofitarem per fer una lectura del llibre de text de català que teniu a casa. La lectura del tema 10: “Asperú, joglar embruixat.”

Cliqueu damunt la imatge i trobareu l’enllaç a la lectura per si algú es va deixar el llibre a l’escola.

Seguidament feu les activitats de comprensió lectora de la pàgina 180 “després de llegir” i de la pàgina 181 els exercicis 1, 2 i 3.

Clicant damunt la imatge trobareu l’enllaç a les activitats, per aquells/es que ho necessiteu.

Envieu les activitats a les tutores.

MÚSICA I OMBRES XINESES

Us proposo fer EXPRESSIÓ CORPORAL seguint una de les tres MÚSIQUES que trobareu al final, però utilitzant la tècnica de les OMBRES XINESES.

La música que escolliu i que s’ha de sentir en la gravació, és la  que inspirarà els moviments que fareu en el vídeo.

Si teniu germans o germanes en altres cursos, podeu fer un sol vídeo en el que sortiu tots junts fent Ombres Xineses o bé fer-ho individualment.

Llegiu bé les següents instruccions, decidiu el guió i….ACCIÓ!

Aquí tens les tres músiques per escollir.

MÚSICA 1

MÚSICA 2

MÚSICA 3

Espero els vostres vídeos!

MOLT IMPORTANT!  Posa sempre el teu nom i curs en els correus a: ecabos@escolamaciacompanys.cat

Si compartiu amb mi un document, vídeo,… deixeu que el pugui editar.

UNA DIETA EQUILIBRADA

Avui aprendrem què és una dieta equilibrada i quins nutrients tenen els aliments.

ACTIVITAT 1

A partir de la graella que vau emplenar a coneixement de medi la setmana passada heu d’analitzar quins nutrients heu ingerit i emplenar la taula de doble entrada.

ACTIVITAT 2

A partir de la informació que hem extret dels nutrients, elaborarem 3 gràfics amb el full Excel. Clicant a la imatge veureu les instruccions.

Envieu a la tutora.

Esther: emartinez@escolamaciacompanys.cat

Després de realitzar l’escape room, us animem a realitzar les proves dels Jocs Olímpics Agramunt 2020. Ànims!!

(CLIQUEU la imatge)

UN MUNDO MEJOR

Al acabar el tema 8 del libro de castellano, hay dos páginas de color verde, que tratan sobre los hábitos del consumo. Tenéis que leer el texto de la Tecnología en la Edad Media y a continuación escribir el ejercicio número 5 explicando la importancia de las nuevas tecnologías para vosotros.

Por si no tenéis el libro en casa, aquí os dejamos el enlace a la página (apretar la imagen).

Recordar que los textos que escribimos tienen que estar divididos en párrafos y tiene que tener como mínimo 100 palabras.

Enviar un Word o un drive  a la maestra de castellano.

DRAWING A FACE

Click here for information:

mbalcel9@xtec.cat

Aquesta setmana a medi us hem preparat dues activitats diferents.

ACTIVITAT 1:

Aquesta setmana us proposem que connecteu amb la natura creant el vostre propi arbre, cliqueu a la foto per veure’n l’explicació.

ACTIVITAT 2:

Reconèixer les pròpies emocions i respectar les dels altres, és important per a la bona convivència.

Clica damunt cada imatge i trobaràs dues fitxes per treballar aquests aspectes.

Envieu a la tutora.

Hello girls and boys,

This week you have todo a listening about this new (CLICK on the picture to see it bigger):

Click on the picture for the listening :

And you have to do this worksheet:

WORD format (no és un document del drive)

PDF format

You have until Thursday 28th to send to me to aaixala@escolamaciacompanys.cat(A l’assumpte fiqueu el nom i el curs )

Doncs fins aquí les activitats d’aquesta setmana!

Us enviem una abraçada molt forta!