Sortida al Bosc Vertical
Fa uns dies, els nens i nenes de 1r vam fer una sortida al Bosc vertical. Va ser divertidíssima i ens ho vam passar molt bé. Tant estavem a les altures dels arbres, com en contacte directe amb el terra. Adrenalina i sensacions a flor de pell. Fotos Bosc Vertical.
Sortida al Bosc Vertical Llegeix més »






