Portada

Festa del color blau (P3)

Divendres passat els alumnes de P3 vam gaudir de la festa del color blau. Vam cantar la cançó, ens vam pintar la cara de color blau i fins i tot vam menjar llaminadures blaves! Ens ho vam passar d’allò més bé. Mireu les fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/JIxAlu5K6PDciYz22

Festa del color blau (P3) Llegeix més »

Benvinguda Vella Quaresma

Ja la tenim aquí! Avui ha arribat la Vella Quaresma a Cicle Inicial. Els alumnes i mestres de primer i segon hem anat a donar-li la Benvinguda, li hem tret la primera cama i per tant ens queden 6 setmanes de Quaresma per la Pasqua. Si voleu conèixer la cançó que hem après per cantar-li: DIRECTE

Benvinguda Vella Quaresma Llegeix més »

ROBIN HOOD

Hello!!! We are 6th grade students and last week we saw an English play called “Robin Hood”. We had lots of fun,  and so, we would like to share our videos and photos with all of you! Have a look and enjoy them!!! VIDEOS: https://photos.app.goo.gl/ngKKbQMRU9cyCbWF3 PHOTOS:https://photos.app.goo.gl/IkDODk1jsEfgcbJq1

ROBIN HOOD Llegeix més »

SHERLOCK

Hello everyone!!! We are 5th grade students and last week we saw an English play called “Sherlock”. We participated very actively in the play. We had lots of fun!!! Have a look at our photos and videos!!! We hope you enjoy them!!! VIDEOS: https://photos.app.goo.gl/Nhi9H6WcrswGTEXZ2 PHOTOS:https://photos.app.goo.gl/UZUCcR6AO2CmILy62

SHERLOCK Llegeix més »

EL CARNAVAL A 1r

La setmana passada, els alumnes i mestres de primer, la vàrem gaudir amb molta gresca i xerinola, fent les consignes cada dia i finalitzant el divendres amb la rua i la festa al pati. Avui, dimecres de cendra, hem donat per finalitzat el carnaval amb l’enterrament de la sardina i l’acomiadament del Rei Carnestoltes. Podeu

EL CARNAVAL A 1r Llegeix més »

HEM ESTAT AL TEATRE CAN RAJOLER

Aquesta tarda tots els alumnes d’Educació Infantil hem estat a Can Rajoler per veure l’espectacle de titelles JAI EL MARINER.  Hem estat molt atents, hem ajudat al JAI a escapar d’un peatge i hem cridat molt fort per evitar que un tauró mossegués al protagonista. Ens ha agradat molt!! Cliqueu per veure algunes fotos!!

HEM ESTAT AL TEATRE CAN RAJOLER Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut