MILLOREM EL NOSTRE MAPA.
En Tom diu que no sap per on hem de mirar el nostre mapa i decidim que per poder-ho mirar ho farem des del centre i anirem rodant per poder-lo veure. També decidim que els països seran amb negra i els oceans amb blau. En Guim diu que entre Espanya i Àfrica hi ha l’Estret […]
MILLOREM EL NOSTRE MAPA. Llegeix més »


