VISITA DE LA GLÒRIA

Fa dies ens va visitar la Glòria Jové a l’escola. Li vam explicar el nostre mapa i ella ens va recomanar alguns artistes contemporanis: Txuspo Poyo, William Kentridge i Concha Jerez. Tots ells són artistes que tenen relació amb el que estem treballant sobre els diaris.
Mirant els diferents artistes que ens va proposar ens hem fet la pregunta de qui és un artista i qui no, ja que en Bernat ens ha comentat que el seu pare pinta sobre la pell comparant-lo amb Txuspo Poyo, que té una obra titulada Cadáveres Exquisitos on pinta fulles de diaris. Decidim buscar per deures a casa les següents preguntes: Què és un artista i qui podem considerar artista i qui no?
A partir dels deures ens surt la pregunta de si nosaltres també som artistes. Acordem entre tots que buscarem coses que tinguem facilitat per a fer, alguna cosa en què creiem que nosaltres som artistes. A continuació ho hem explicat a la resta de companys i decidim fer una exposició a la sala on cadascú de nosaltres explica a la seva manera quina és la seva habilitat i en què es considera un artista.
Acompanyem la nostra exposició amb un text i un codi QR on expliquem a la resta de l’escola el que sabem fer perquè puguin valorar si som o no artistes. L’exposició l’hem acompanyat d’un quadre de doble entrada on podran deixar per escrit el que cada grup classe pensa sobre si som artistes o no.
Cadascú escriu a la seva manera què ha après fent el collage de l’exposició. Pactem el temps i tot seguit cada nen/a llegeix el seu text davant dels companys i després en fem la millora tots junts.

















Desplaça cap amunt
Ves al contingut