ENS VISITA LA TINA

Ha vingut la Tina a l’escola a explicar-nos i aclarir dubtes que tenim sobre el feminisme. Hem invitat als nens de 6è a escoltar la xerrada, ja que l’altre dia ens van venir a la classe a explicar-nos que han conegut una artista que amb les seves obres reivindica el tema del feminisme, la Joana Vasconcelos.
La Tina ens ha explicat coses molt interessants i hem pogut preguntar-li moltes coses. Ens ha passat un PowerPoint on a través de dibuixos d’en Joan Turu ens ha anat explicant coses sobre el feminisme, ja que en Turu té molts dibuixos on reivindica el tema del Feminisme. També ens ha recomanat molts vídeos perquè ens els mirem sobre el tema.
La Tina també ha fet referència a l’artista Joana Vasconcelos, l’artista feminista que ens van ensenyar els nens i nenes de 6è.
Decidim fer un dictat conjunt sobre la visita de la Tina a l’escola. Entre tots pactem 3 frases i les escrivim. Anem recordant les normes que hem treballat i quan acabem l’escrivim a la pissarra i en fem la millora si cal.





Desplaça cap amunt
Ves al contingut