LA RESTA

Després de tornar de la Font Fresca a mirar si era natural o feta per l’home vam fer un problema de matemàtiques. S’havia de restar i costava d’entendre, alguns volien sumar, van dibuixar la situació que ens deia el problema, el vam representar com si fos teatre, el vam parlar…

Per resoldre’l vam utilitzar la recta numèrica, a la majoria del grup els va anar molt bé ja que es podia visualitzar clar el problema. Cada alumne va construir la seva recta numèrica per representar la solució del problema i després vam construir una recta numèrica per la classe , així podrem resoldre altres situacions numèriques.
Vam començar a treballar les restes portant-ne de diferents maneres ja que alguns alumnes recordaven una mica com es feia la resta portant-ne.