Què se sent al nostre metre quadrat?

No sabem què se sent al nostre metre quadrat i l’anem a escoltar. Tornant escrivim i dibuixem què hi hem sentit. I mirant els dibuixos ens adonem que tots havíem sentit vent.
L’Oriol ens diu que va ser així, perquè el vent ressona i intentem explicar què és ressonar. La Paula ens explica que al seu lavabo passa i decidim anar al lavabo de l’escola a provar si allà també ressona, ens costa una mica, però al final sí ho sentim. Després, ho provem a altres espais de l’escola. I la Laia ens explica que el so va de fort a fluix.
Un altre dia repassant què era l’eco o el que ressona, diguem que és un canvi de la veu, la Cristina ens demana si sabem fer més canvis amb la veu i la Laia diu que pot ser aguda i greu. La Paula ens fa una so agut i l’Oriol un de greu.
L’Aina inventa un joc per repassar el greu i l’agut i hi juguem. D’un en un, sortim a fer un so i els altres hem d’endevinar si és: agut o greu i fort o fluix. I també ens en surten de mig-mig i fins i tot, de llargs i curts.