MARLON DE AZAMBUJA

Portem a l’aula una obra de l’artista Marlon de Azambuja anomenada “Brutal”.

Tots hi veiem clarament una maqueta, anem observant aquests “edificis” i molts veuen com s’assemblen a un rusc d’abelles, podrien ser caus o nius d’animals. Pensem amb quins nius podríem afegir a l’obra brutal i li dibuixem.

Mirem i escrivim les diferències entre un niu de vespes i l’edifici de l’obra de Marlon de Azambuja, entre tots pensem la diferència.

Uns dies després ens visita un científic i artista brasiler a l’aula, li llegim les nostres diferències, i ell ens diu que tenim una diferència que no és correcta:

LA CIUTAT ESTÀ FETA DE NATURA

FES CLIC PER VEURE LES IMATGES

Després de la visita i com ens va fer pensar que l’artista Marlon de Azambuja també treballa amb natura, nosaltres també ens repensem la nostra maqueta, i volem afegir altres elements naturals. Nosaltres hi afegim nius. 

FES CLIC PER VEURE LES IMATGES

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut