LES 7 (9) MERAVELLES DEL MÓN

Aquest primer trimestre, a l’àrea de llengua catalana, hem treballat l’expressió escrita, la comunicació oral i ens hem ajudat de la tecnologia, treballant, també la competència digital. S’ha treballat en grups de dues persones i cada un d’ells ha triat una de les meravelles del món. En ser 18 alumnes, n’hem afegit dues, les que l’alumnat ha triat. Els objectius han estat el de saber treballar amb un company o companya, aprendre a seleccionar la informació més important, crear un document digital afegint una fotografia i saber-ho explicar a la resta de classe oralment.

S’ho han passat molt bé i han après molt. Hem conegut llocs fantàstics i anècdotes sorprenents sobre aquest indrets! Fantàstic!! I ho hem volgut mostrar tot plegat amb un mural que ara tenim al passadís! Genial!!