SANT JORDI 2024

DIMARTS 23 D’ABRIL US ESPEREM A LA PLAÇA DEL RAMAL A LA PARADA DE FLORS I  LLIBRES ORGANITZADA PER L’ESCOLA. L’ALUMNAT DE 6è US ATENDRAN  AMB MOLTES GANES I IL·LUSIÓ!

THEATRE

El llop, les set cabretes, la seva mare, la Dorothy i els seus amics han arribat a l’escola!
De bon matí, hem començat la jornada amb un teatre en anglès, “el llop i les  set cabretes” per a l’alumnat de primer, segon i tercer. A continuació… Llegeix més»

COLÒNIES PASSADES PER AIGUA!

La pluja és benvinguda, no ens ha espantat i hem marxat de Colònies amb moltes ganes!
Hem hagut d’adaptar alguna activitat però per sort a Can Sans estan preparats i estem gaudint de valent!
(Anirem penjant fotos al llarg del dia)

DIADA DE SANT JORDI

L’alumnat de 6è ha estat a la parada de la plaça del Ramal venent llibres, roses i altres flors. Tot l’alumnat de l’escola, al llarg de matí, ha anat a visitar la parada. Aquesta tarda, l’Octavi Dalmau ens ha explicat com és la feina d’escriptor,… Llegeix més»

CORRECULL INFANTIL

El dimecres 10 d’abril vam participar en el repte anomenat Correcull organitzat per la fundació Kilian Jornet. El nostre objectiu va ser prendre consciència de l’impacte que poden tenir actes poc responsables i incívics en el medi natural.
Sovint sortim a l’entorn per gaudir i aprendre.… Llegeix més»

SORTIDA CTR

L’alumnat de Cicle Superior hem visitat el Centre de Tractament de Residus de Pedret i Marzà, sortida organitzada pel Consell Comarcal. En Xavi, en Marc i l’Albert de l’empresa Terramar ens van organitzar una sèrie d’activitats per sensibilitzar-nos i ser conscients del mal que fem… Llegeix més»

INTERNET SEGURA I PANTALLES