DESCOBRIM EL GAT FER AMB EL TONI

El divendres 16 de febrer del 2024, en Toi Mampel Marimón va visitar l’escola Lillet a Güell per fer una aula oberta als alumnes de cicle superior.

En primer lloc, va explicar a través d’una presentació diferents coses sobre el gat fer, coses com que s’està perdent l’espècie i el que podem fer per ajudar-la, que el dup Felis, on ell hi forma part, estan fent un projecte que posen càmeres als boscos per estudiar al gat fer,…

Seguidament, els va portar al bosc a buscar una càmera i els va explicar com funcionava. Quan van arribar a l’escola, van mirar els vídeos i es van trobar que havien gravat un porc senglar, una guineu i uns ocellets.

Tot això, gràcies a que l’escola ha organitzat aquestes aules obertes on poden venir els familiars de cada alumne i compartir una experiència junts.

Va ser un dia molt complert i s’ho van passar molt bé.

Text escrit pels alumnes de Cicle Superior