EL GUST PER LA LECTURA

Cada llibre té un secret, una història per descobrir. 📚

Cada matí, quan arribem a l’escola, tenim una estona per llegir. Obrim portes a la biblioteca perquè els alumnes puguin buscar i remenar, perdre’s entre llibres, contes i rondalles. Una manera per començar el dia, un moment tranquil i relaxat.
Facilitem els espais perquè cadascú pugui trobar el lloc que li sigui més còmode i en pugui gaudir d’una forma lliure; drets, assentats, sols o en companyia…

Llegir llibres de tota mena, per plaer, és una font de coneixement, d’aprenentage, de creixement personal, d’obertura al món.
Fomentar aquest hàbit augmenta la creativitat, estimula la imaginació. Si els nens i nenes llegeixen de ben petits els serà fàcil, quan siguin grans, resoldre conflictes, afrontar diferents situacions i prendre decisions. Llegir fa comprendre, pensar, imaginar… facilita la capacitat verbal, la concentració i, a més, enriqueix el vocabulari.

L’hàbit i el gust per la lectura, doncs, ens agrada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *