EL BULLYING I L’INSTITUT

Dimarts dia 21 de gener, el germà de la Júlia, l’Arnau, ha vingut a l’escola a parlar sobre el bullying i una miqueta sobre l’institut perquè ens anem preparant.

Per començar, ens ha passat un PowerPoint per explicar-nos:

– Què és el bullying?

– Quins tipus de bullying hi ha?

– Com s’ha d’actuar si et fan bullying?

– Com has d’actuar si veus que li’n fan a un altre?

– Teràpies per al bullying.

Quan ha acabat la presentació, li hem pogut fer preguntes.

Ja en sabíem alguna cosa sobre aquest tema, és un problema molt seriós que afecta a molts alumnes.

Després, l’Arnau ens ha volgut explicar la seva experiència a l’institut. De primeres hem fet una ronda de preguntes. Li hem pogut demanar, per exemple, si hi havia un canvi molt gran, quines assignatures es fan, si posaven molts deures, etc.

Tot seguit, ens ha ensenyat un vídeo, on es podia veure l’institut tant per dins com per fora. I, per acabar, hem pogut fer més preguntes.

Ens ha agradat molt l’aula oberta, perquè els dos temes són molt interessants. Teníem molts dubtes i ens els ha pogut aclarir tots. Moltes gràcies Arnau!!!

Alumnes de Cicle Superior.