Un saló de bellesa a l’escola

El dimecres 27 de novembre va venir la mare, el pare i la tieta de l’Andrea a fer d’assessors d’imatge.

En primer lloc, ens van explicar que en un inici havien pensat en ensenyar-nos menjar típic del seu país, Hondures, però parlant amb l’Andrea, a ella li va fer més il·lusió que portessin material per pentinar-nos, maquillar-nos i pintar-nos les ungles. I així ho van fer.

La Sairy, la mare de l’Andrea s’ha dedicat més a pentinar a les nenes; l’Andres, el pare de l’Andrea, s’ha dedicat a pentinar als nens; i l’Erika, la tieta de l’Andrea s’ha centrat en maquillar i pintar les ungles. L’Andrea també els ha ajudat.

Cadascú ha decidit quin canvi d’imatge volia fer-se, i fins i tot hi ha hagut alumnes que han pogut canviar més d’una vegada de pentinat i experimentar amb diferents opcions. Ens hem fet fotos divertidíssimes!

Finalment, ens han donat berenar.

Moltes gràcies Sairy, Andres i Erika. Ens ho hem passat genial!

Per visualitzar més imatges, fes clic AQUÍ.