TALLER DE CINEMA

Avui tots els alumnes de l’escola Lillet a Güell hem pogut gaudir d’un fantàstic taller de cinema que ens han portat de la ma del Quim i l’Alba de la companyia Bombeto.

Ha estat un taller molt interessant ja que ens han ensenyat com va començar el cinema i qui el va inventar. Després d’aquesta introducció ens hem dividit en petits grups de 5/6 alumnes i hem fet “mini pel·lícules” en les que hem rigut moltíssim. Per acabar, ens han ensenyat com fan els efectes especials i els diferents decorats de moltes pel·lícules amb la pantalla de croma sobre la que hem realitzat aquestes “mini pel·lícules”, ja estem ansiosos per veure com ha quedat el resultat final.

Gràcies al Quim i a l’Alba per ensenyar-nos tantes coses sobre el cinema d’aquesta forma tan divertida.

Cliqueu AQUÍ per visualitzar imatges dels tallers a educació infantil i cliqueu la fotografia de sota per visualitzar imatges dels tallers a educació primària.