I JORNADA DE MANETES AL PATI DE L’ESCOLA

Aquest cap de setmana vam viure Jornada de Manetes a l’escola, un dia per recordar. Pares i mares, amics, veïns… tots a punt per enriquir l’espai exterior de l’escola.

Mans molt amoroses i enèrgiques van fer possible una nova visió de l’escola, molt més bonica i amb noves propostes que faran gaudir encara més els alumnes.

Volem treballar l’espai exterior perquè volem donar-li valor i, treballar-lo, és la manera més eficient de fer-ho. És a dir, per a donar visibilitat, constància, temps de propostes, de reflexió… l’espai exterior el tenim present a la nostra agenda. Volem millorar-lo i aconseguir així l’escola que tots i totes volem.

Partint de l’observació de les necessitats dels infants ens hem adonat que l’espai exterior és molt més valuós que l’ús que se li dóna: pausa entre activitats, sortir a córrer i a esbargir-se, moment de descans… és un espai que ens apropa a la realitat física del nostre entorn.

Ens hem adonat de que la continuïtat entre el dins i el fora és una premissa de la pedagogia que defensem en la que donem valor a cada moment de la vida diària, a cada espai, material, proposta.

Treball en comunitat, treball on tothom hi té el seu lloc. Agraïment infinit a tots i totes que ho heu fet possible. Junts, sempre és millor.