FEM PAPALLONES AMB PAIROFLÈXIA

El dia 28 de gener la Dolors, la tieta de la Carme, ens va explicar coses sobre la papiroflèxia i ens va ensenyar a fer unes papallones amb  aquesta tècnica.

La tieta de la Carme va venir a l’escola a explicar-nos coses per fer papiroflèxia. Per començar ens va explicar que la papiroflèxia va bé per relaxar-se i divertir-se i es poden fer infinitat de figures.

Seguidament, ens va ensenyar uns llibres amb els passos per fer les figures. També ens va dir que per fer papiroflèxia es necessita molta paciència i precisió.

Després ens va explicar que aquesta tècnica també es pot dir origami que es un nom que prové del Japó. Ens va dir que aquesta tècnica era molt econòmica perquè només es necessitava paper i aquest pot ser de qualsevol tipus: paper de regal, paper normal, paper de mandales, etc.

Per últim ens va dir que faríem una papallona i ens en va ensenyar unes que ella ja havia fet i eren de diferents mides i colors, i ens vam posar a treballar.

Va ser una mica difícil però al final van quedar unes papallones molt boniques.

Dolors, gràcies per venir a fer l’aula oberta perquè ens ho vam passar molt bé.

Alumnes de Cicle Superior.